Saturday, June 28, 2008

Bawah Umur...

Kira kira rship aku memang mono sangat...walaupun kadang kadang aku flirt flirt jua bila keluar dengan sister sister memeriahkan kehidupan malam minggu...

Agaknya dah lebih kurang 2 bulan dah aku berhibearnasi kat rumah...ala ala suami mithali CLEO top 50...baru baru ni menggatal nak keluar clubbing semula....maybe esok kot....ala ala dah siap plan dengan Daniel & Eugene that we're off to the Meat Market!

Hmmm...bebaru ni dalam memburujantan.net (terjelemah la mak limah) ada lah 2 orang kanak kanak ni dok syok mengorat aku...dan kerana mereka pon ala ala taste jugak...aku pun membalas la segala wink wink yang dititip..ala ala Raja Ema dalam Filem Antara Dua Hati..gitew...

RE

Dalam verangan verangan ni tetiba dua dua budak ni nak la plak jumpa kat club malam esok... aiyohh!! tetiba fenin...camner nih? tu laaa... berani berani sangat bertenet....sekarang sapa yang susah??

showpic.php

Exhibit 1 : Hmmm..Italian yang amat merembess ini namanya Jason..umur 20tahun....siap nak ajak aku keluar dengan kawan kawan dier....condifent nihhh!!!

 

nathan

Exhibit 2 - Nama dia Nathan...umur 19 tahun...fenin fenin..dua dua taste....Mek Sinnnnnn tulungggggg!!!!!!!!

3 comments:

Unknown said...

Alaaa uols keluar je..bukan menjalang pun..tapi kalau dah siap siap menjalang bagai tu apa salahnya heheheheh :)

JettMcQ said...

Lee...haruslahh akan keluar malam ni... dap dip dup.tak sabar dah...hehehe...put on my dancing tutu...

menjalang itew...tak confirm lagikk...LOL

Shopaholic_Sinful said...

uols.. nak mek tolong kaah???

exhibit no 2 tuh pass kat aku occay!! tau laa macam mana aku me"nolong" ko..

hikss...

motiff??