Friday, February 15, 2008

mana gajiku?? Pulangkannn....

haa... voleyy?? entriku kali ni memang sensasi... dah 2 minggu aku brokedown taw....hadiah hari jadi Dex...shopping carnivale kat KL dan bangkok...laptop baru...dan memacam expenses lain telah aku swipekan dalam Amex Westpac aku...mana taknye...dari fresh fresh $5500 tinggal $800 je balancenya...(uols jangan terkejut..$2800 daripadanya balance transfer dari Visa Sitibank)...so ingatkan gaji bulan nih boleh la bayar $1000 balik ke credit card memandangkan tak banyak aku nak spend bulan ni...dup dip dap...payday yang jatuh hari ni aku pon confident nye laa nyah menyucuk atm kad...tengok tengok balance...haaa...camner ada $700 jee? Tu gaji seminggu aku pun tak cukup!!! fantat tau!...baru verangan nak belikan Dec sejambak mawar merah kat flowershop depan Melbourne City Hall yang sangat menarikss iteww....terus tak jadik... yang ado cuma 2 kotak Krispy Kreme Doughnut jee...voley adik adik nak kurus makan donat hari Valentines?

(Krispy kreme yang kubeli tak dijamah kerana kesedihan tak dapat gaji)

Nyeh.. Mak tensi nyeh... camner ni? Camno nak bayar sewa rumah... duit kereta Suzuki Swift bapakku yang baru keluar bulan lepas??? mesti menyumpah orang tuwe tu...aku dah suruh jual Kia Spectranya...pakai Swift..pastu bulanan aku tak terbayar! adusss....Esok mesti aku pi tengok ESS...(employee self service- hehe layandiri kah?)... print out payslip...pastu telefon HR!!! sambil menjerit jerit...

MANA GAJIKU??? PULANGKANNN.......

No comments: