Friday, March 28, 2008

Mengapa Harus Menyampah....



Memang aku sengaja nampak marah.. tak banyak cakap...senyap...tak kuasa nak layan Dec sekarang ni.... Aku rasa kalau korang pun marah gak... aku bukan seorang yang cemburu tak pasal pasal... apa lagi sekarang dah 3 tahun dah relationship kitorang... Untuk adik adik kira lama itewww!....


Boleh....minggu ni X dia datang ke Melbourne. 2 minggu sebelum itew sebok call dan tinggalkan pesanan nak jumpa. Aku tak kisah la depa nak minum ke... nak apa ke.. yang aku paling tak berkenan...X dia ni memang seorang yang selfish...masih aku ingat masa kitorang pindah dulu....tanya kat dia nak jual tak peti ais ngan dryer dia yang dok tersimpan dalam storage tu.... harammm.....takde pun nak tolong....sampaikan aku kena apply kat Radio Rental....untuk dapatkan peti ais yang sesuwai....sekarang nihh....ada ke plak dia boleh mintak Dex tolong dia jualkan peti ais dengan dryer dia kat ebay.....pasal dia takde kat sini. Yang laki aku ni plak ntah apa ntah....dok je tolong....ye la kan aje.... sekarang plak.... barang barang dia ada dalam kereta....tah apa la plak dia mintak tolong..... So itew laaa...... macam mana aku tak menyampah!!! Kalau korang camner???

1 comment:

Shopaholic_Sinful said...

kalau aku... sangat menyampah.. n tindakan drastic is x kepada bf aku tuh sah2 kena maki hamun ( walaupun tak nampak professional ) but hey!! ku punya hati & perasaan...

akak tak mo tertekan OCCAY!!